مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 09:452023-10-15سياسي

پای درس آقا| فلسطین باید به صاحبانش برگردد


فلسطین یک جزء اصلی از همه پیکر عظیم اسلامی است و باید برگردانده بشود، باید در اختیار فلسطینی ها قرار بگیرد و همه ملّت های مسلمان و همه دولت های مسلمان موظّفند در این راه کوشش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، طوفان الاقصی که حماسه ای دیدنی بود؛ موجب شد بار دیگر میدان نبرد حق و باطل در فلسطین شاهد جنگی بزرگ باشد.

انقلاب اسلامی، با تأکید بر نفی هرگونه استعمار و استکبار از ابتدای امر تکلیف خود با اسراییل را مشخص کرد و آن را غده سرطانی منطقه نامید.

مرحوم امام خمینی و خلف صالح ایشان حضرت آیت الله خامنه ای بارها در کلماتشان موضع خود نسبت به قضیه فلسطین و اسراییل را مشخص کردند.

در ادامه بخشی از سخنان رهبری در این باره را می خوانیم.

پایه های رژیم صهیونیستی سست است ملّت ایران با همه ملّت های دنیا اِمّا اَخٌ لَکَ فی دینِک اَو شَبیهٌ لَکَ فی خَلقِک است، احترام می گذارد؛ امّا برخورد ملّت ایران با متعرّض، برخورد پشیمان کننده ای است؛ آنچنان سیلی ای به متعرّض خواهد زد که هرگز فراموش نکند.

در مقابل رژیم صهیونیستی، در مقابل شبکه سرمایه داری صهیونیستی خودشان را موظّف می دانند که گاهی یک حرفی بپرانند، یک چیزی بگویند که این هم مایه وهن و ذلّت آن ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای درس آقا| فلسطین باید به صاحبانش برگردد

پای درس آقا| فلسطین باید به صاحبانش برگردد